UTA - karty paliwowe
biuro prasowe

01.09.2020 / Nowa aplikacja UTA SmartCockpit® to prosty i wydajny system planowania tankowania

Nowa aplikacja UTA SmartCockpit® to prosty i wydajny system planowania tankowania

  • Internetowa i mobilna aplikacja pozwala użytkownikom zoptymalizować strategię uzupełniania paliwa.
  • Wykorzystuje konkretne dane klientów do przygotowania spersonalizowanych rekomendacji dotyczących tankowania.
  • Dostępna w 10 europejskich krajach. 


Kleinostheim, Niemcy – firma UTA, jeden z czołowych dostawców kart usługowych i paliwowych w Europie, zapowiedziała wprowadzenie rozwiązania UTA SmartCockpit®, czyli innowacyjnej aplikacji optymalizującej proces planowania kolejnych uzupełnień paliwa przez użytkowników. Dzięki UTA SmartCockpit® firmy spedycyjne i transportowe mogą szybko, łatwo i wygodnie planować kolejne tankowania swoich pojazdów na podstawie indywidualnych wymagań, co potencjalnie może przełożyć się na oszczędność nawet 10 eurocentów na litrze paliwa. Aplikacja UTA SmartCockpit® jest dostępna w dziesięciu krajach Europy: Austrii, Belgii, Czechach, Francji, Niemczech, Włoszech, Luksemburgu, Holandii, Polsce i Hiszpanii.

Carsten Bettermann, CEO w UTA, mówi: „UTA SmartCockpit® to unikatowe cyfrowe rozwiązanie, które może przynieść znaczące korzyści użytkownikom z sektora transportu. Aplikacja ta stanowi odzwierciedlenie mocnych stron firmy UTA jako dostawcy usług mobilnych, zwłaszcza w zakresie konsumenckich oszczędności, wydajności i optymalizacji procesów”.

Rekomendacje aplikacji dotyczące planowania tankowania bazują na szeregu różnych czynników związanych z konkretnym kierowcą, jak poziom paliwa pojazdu, średnie spalanie, styl jazdy czy postoje, a także informacje dotyczące trasy, jak np. zamknięte drogi. W planie uwzględnić można także stacje benzynowe, których właścicielem jest firma użytkownika. Co więcej, w przypadku przejazdu przez Niemcy system szacuje ceny paliwa z 24-godzinnym wyprzedzeniem.

Pomiar jest przeprowadzany po zakończeniu trasy i obliczany na podstawie porównania transakcji za paliwo z potencjalnymi oszczędnościami, co zapewnia przejrzystość i pełną kontrolę po stronie użytkowników.

Na rozwiązanie UTA SmartCockpit® składają się aplikacja online oraz aplikacja na smartfona, które kierowcy mogą wykorzystywać do indywidualnego planowania uzupełnień paliwa. Aplikacja dostarcza kierowcom istotnych danych podczas podróży, dzięki czemu są oni informowani o optymalnym czasie i miejscu tankowania oraz wymaganej ilości paliwa, co pozwala obrać jak najbardziej ekonomiczny kurs. Zalecane postoje na tankowanie można również przesyłać kierowcom za pośrednictwem powiadomień push.

 

Zdjęcie (© UTA): Nowa aplikacja UTA SmartCockpit® to prosty i wydajny system planowania tankowania

 

▬▬

UNION TANK Eckstein GmbH & Co. KG (UTA) jest jednym z wiodących dostawców kart paliwowych i serwisowych w Europie. Klienci biznesowi mogą używać kart UTA do bezgotówkowego tankowania paliwa – niezależnie od marki dostawcy– w ponad 66 000 punktów w 40 państwach Europy, a ponadto korzystać z innych usług w drodze, takich jak opłaty drogowe, usługi warsztatowe czy pomoc drogowa lub holowanie, czy też serwis zwrotu podatku VAT oraz akcyzy na paliwo. W 2019 r. spółka UTA zdobyła po raz piąty prestiżową nagrodę branżowego czasopisma VerkehrsRundschau w kategorii „kart paliwowych”; nagroda ta jest przyznawana co dwa lata na podstawie niezależnego badania rynkowego przeprowadzanego przez instytut Kleffmann. Firma UTA została założona w 1963 roku przez Heinricha Ecksteina i jest dziś własnością Edenred SA.

Więcej informacji: www.uta.com

Edenred to czołowa platforma usług i płatności oraz codzienny towarzysz pracy wielu osób, łączy 50 milionów pracowników i 2 miliony partnerów handlowych w 46 krajach za pośrednictwem ponad 850 000 klientów korporacyjnych.

Edenred oferuje specjalne rozwiązania płatnicze w zakresie zakupów żywnościowych (kupony na posiłki), floty i mobilności (karty paliwowe, kupony dla osób dojeżdżających do pracy), promocji (kupony podarunkowe, platformy motywacyjne dla klientów) oraz płatności korporacyjnych (karty wirtualne). Rozwiązania te poprawiają samopoczucie i siłę nabywczą pracowników, zwiększają atrakcyjność i wydajność firmy oraz ożywiają rynek pracy oraz lokalną gospodarkę.

10 000 pracowników Edenred każdego dnia dokłada wszelkich starań, aby świat pracy był bezpieczniejszym, bardziej wydajnym i przyjaznym dla użytkownika ekosystemem.

W 2019 roku dzięki globalnym zasobom technologicznym Grupa osiągnęła obroty na poziomie 31 miliardów euro w większości za pośrednictwem urządzeń mobilnych, platform internetowych i kart płatniczych.

Firma Edenred notowana jest na paryskiej giełdzie papierów wartościowych Euronext i ujęta w następujących indeksach: CAC Next 20, FTSE4Good, DJSI Europe i MSCI Europe.

Więcej informacji: www.edenred.com

 


<< powrót     

 

serwis klienta


nr klienta
hasło






kalendarz