UTA - karty paliwowe
aktualności


01.03.2021 / UTA One® – interoperacyjne urządzenie do uiszczania myta od dziś również w Skandynawii i Szwajcarii

Z przyjemnością informujemy, że rozszerzyliśmy zakres działania naszego UTA One® na kolejne kraje:

Szwajcaria (wraz z Liechtensteinem)  i Skandynawia

Od 01.03.2021 r. można zamówić UTA One®  z nowymi systemami myta lub aktywować je na posiadanym już urządzeniu.

 

Więcej informacji na temat urządzenia UTA One® znajduje się TU.

Notatka prasowa na temat rozszerzenia działania UTA One® znajduje się TU.


29.10.20 / Ważne zmiany we włoskim systemie poboru myta w roku 2021!

Z dniem 1.02.2021r. operator włoskich autostrad wprowadza istotne zmiany w swoim systemie myta:

  1. Karty ViaCard nie będą dłużej akceptowane do uiszczania myta i muszą zostać zastąpione właściwymi urządzeniami.
  2. Urządzenia Telepass nie będą już produkowane. Urządzenia będące w użyciu mogą być stosowane do końca żywotności baterii (średnia żywotność to około 5 lat)

Dotyczy Państwa przynajmniej jedna z tych zmian, dlatego warto przygotować się już dziś i bezpiecznie uiszczać myto we Włoszech w roku 2021!

Za pośrednictwem PORTALU UTA TOLL szybko i bezproblemowo dokonają Państwo wymiany swoich ViaCard lub Telepass  na nowe urządzenia

Wybierz najlepsze dla siebie rozwiązanie UTA:

Dla pojazdów o dmc > 3,5 t - UTA One®, Telepass EU, UTA One® Italy    

Dla pojazdów o dmc ≤ 3,5 t- UTA One® Move           

   

W przypadku pytań kontakt ze swoim Doradcą z Działu Obsługi Klienta UTA.

 


26.10.2020 / Ankieta dotycząca nowego Systemu Poboru Opłaty Elektronicznej

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS), nowy operator opłat drogowych w Polsce planuje w przyszłym roku zastąpić obecny system ViaToll nowym – SPOE KAS. Obecnie trwają prace nad przygotowaniem systemu, w które UTA włącza się od samego początku, aby zapewnić swoim Klientom nie tylko dostęp do nowego systemu, ale również jak najprostsze przełączenie się między obecnym systemem ViaToll a nowym SPOE KAS.

Obecnie na stronie internetowej ViaToll została umieszczona ankieta, która ma pomóc KAS w pracach nad nowym system.

Zachęcamy Państwa do wzięcia w niej udziału. Ankieta jest bardzo krótka i wypełnienie jej nie zajmie dużo czasu.

Ankietę można znaleźć tutaj: Ankieta dotycząca nowego Systemu Poboru Opłaty Elektronicznej

 


20.10.2020 / Notatka prasowa - UTA One® Move – nowe urządzenie pokładowe dla samochodów o dmc do 3,5 t stworzone do optymalizacji zarządzania flotą

"(...) firma UTA, jeden z czołowych dostawców kart usługowych i paliwowych w Europie, rozszerza swoje portfolio rozwiązań służących do naliczania opłat drogowych w różnych systemach o UTA One® Move, nowe urządzenie pokładowe do obsługi opłat drogowych w czterech krajach europejskich. Rozwiązanie to zostało zaprojektowane dla pojazdów do 3,5 tony, w tym samochodów osobowych i dostawczych (...)."

Pełna notatka prasowa znajduje się TU.

 


19.10.2020 / Notatka prasowa - Pracownicy UTA Sp. z o.o. spędzają światowy Edenred Idealday 2020 w Warszawskim ZOO

"(...) Firma UTA, jeden z wiodących dostawców kart paliwowych i usługowych w Europie, w piątek 16.10.2020 brała udział w światowym Idealday Grupy Edenred.

W poprzednich latach pracownicy UTA Sp. z o.o. w ramach Idealday angażowali się w pomoc dzieciom lub inne akcje społeczne. W tym roku z powodu trwającej epidemii Coronwirusa i związanych z nią ograniczeń, zdecydowano się na inną aktywność we współpracy z  Edenred Polska i Fundacją Panda  – adopcję zwierzęcia w ZOO w Warszawie (...). "

Pełna notatka prasowa znajduje się TU.

 


09.10.2020 / Testy systemu Satellic

W najbliższy weekend - 10 i 11 października zostaną przeprowadzone testy systemowe Satellic. Z tego powodu mogą wystąpić sporadyczne krótkie przerwy techniczne w działaniu urządzeń do poboru myta. Jeśli podczas przejazdu przez Belgię pojawią się jakiekolwiek problemy z funkcjonowaniem urządzenia należy odczekać kilka minut i ponownie spróbować je uruchomić.

Więcej informacji: https://www.satellic.be/ 

 

 

 

 



<< powrót   
<< 1 2 3 4 5 6 7 ... 13 14 15 ... 25 26 27 >>









 

serwis klienta


nr klienta
hasło






kalendarz